2016. március 14., hétfő

Hálás vagyok #36.

Ezen a hét a legnagyobb öröm az volt, hogy végre lett autónk :) :)
Szeretek én gyalogolni, de azért jó, hogy most már eljuthatunk messzebbre is

❤ Beszélgetni a Húsvéti eseményekről, és elkészíteni ezt a nagy, családi színezőt, ami hatalmas élmény volt. Közben figyelni azt, ahogy a gyerekeim befogadják Jézus szenvedéstörténetét. Mert nagyon fontosnak érzem, hogy beszélgessünk erről. ❤Rajzolni sokat, remélem, hogy hamarosan megoszthatom veletek :)❤Arra ébredni, hogy Kata puszilgat :) :)❤Zsófia hazabiciklizett a mamától. Elég nagy távolság, és még nem kezdtük el a biciklizéses alapozást. De nagyon ügyes volt.❤Férj és Nimród gyalog jöttek haza a mamától (kb. 3-4 km), és volt egy titkos megállásuk az Ilonka cukrászdában egy titkos sütizésre.❤Férjjel kettesben sétálni. Hogy ez milyen romantikus.❤Aludni Katával délben... elmentem lefektetni, és sikerült nekem is elaludnom. Végül is ez elég jó érzés.❤Paradicsomleves, amely az utolsó kanálig elfogyott, pedig két napra főztem.❤Kaptam Férjtől egy melegítő felső, amit nagyon szeretek. Köszi Drága!❤Lazító nap - de olyan igazi, amikor tényleg nem csináltam semmit!❤Séta Katával a Parkban
❤Csicseriborsó fasírt - borsós, kukoricás rizs A gyerekek kitakarítottak egyedül ❤AUTÓ!!!!!!! végre ❤ Zsófi tulipánt kapott az iskolában ❤Férjtől virágot kaptam nőnapra :)
❤Autóval menni iskolába és dolgozni. ❤ Ügyeket intézni ❤Hittan - egy csomó érdekes infoval... tényleg azon gondolkodom, hogy mit tudnék tenni ezekért a gyerekekért? Nagyon furcsa helyzet ez... Talán egyszer majd mesélek a helyzetről, de most még nem:( ❤Tyúkhúr szedés együtt. ❤ Zsófiával alkotni Hittan órán.❤Egyedül boltba menni - egy anyának ez a legnagyobb ajándék❤Gyerekek kint az udvaron, mert végre jó idő volt - esőmentes napok.❤Főzni.❤Zsófia koronát készített magának, és úgy olvasott. Mert mint tudjuk, a stílus maga az ember :)
❤Dobozokat venni (ha még nem mondtam volna, dobozmániás vagyok)❤Meglepni Csilla barátnőmet egy kis diókolbásszal, palacsintával, mert lebetegedtek, és ő sem volt jól, meg 4 gyereke van, így gondoltam, segítek rajta kicsit.❤Mamához mentünk - együtt, 2 hét után!❤Apa - Fiú nap - Nimród és Férj együtt mentek a gyülekezetbe,❤Mi csajok meg itthon maradtunk, mert nem igazán sikerül meggyógyulnunk.❤ Nimródommal szerelmes összebújás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése