2016. március 21., hétfő

Bünti helyett :)

Itt a tavasz, és én már nem is igazán szeretem, ha a gyerekeim bent vannak. Viszont délutánonként, amikor hazajönnek az oviból és iskolából, már kiengedem őket az udvarra kicsit üvöltözni és rohangálni. Szegény Zsófia amúgy sem teszi, órákat ül a teremben.
De azért még nincs olyan jó idő, hogy sokáig lehessen kint lenni.
Meg azért kell még egy kis gyakorló matekozás és olvasás itthon is...

Néha szoktam engedni, hogy mesét nézzenek a gyerekeim. Mint említettem nagy Állati küldetés-fanok vagyunk, rengeteg állatot így ismertünk meg, és tanultunk róla egy csomó információt. De mivel most bünti időszak is van - ez bizonyos dolgok megvonásával jár..., úgy gondolom, hogy mindig ki kell találni valami olyasmit, ami feledteti a büntetés ízét. Mert a bünti nem arról kell, hogy szóljon, hogy ez vagy azt nem csinálhatod!, hanem helyette valami mást.
Ezért szeretem többek között a Gyereketető és a Híd-tan blogokat, mert ott mindig találni valami különleges és jó ötletet.
Igyekszem viszont odafigyelni arra, hogy amikor bünti van, akkor se lógjanak a levegőben, hanem keresünk valamit, amivel eltölthetjük együtt az időt. És értelmesen.


Főzz meg egy halom tojást, majd adj a gyermekeid kezébe alkoholos filcet.
Remek művek születtek. Külön felhívnám a figyelmet a Zorro Tojásra (Férj alkotta)  :) A virágosat meg én.

Ui: Ez lett a vacsoránk....
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése