2016. március 30., szerda

Szép tavaszi nap...

Az a helyzet, hogy nehezen indult nálunk a kert-szezon.
Mivel Férj még mindig iskolába jár, kevés idő jutott arra, hogy elkezdjük az alapozást. Tavaly nem is volt rá ideje (heti 3x este fél 8-kor ért haza, és ráadásul 3 műszakban dolgozott), így nem is erőltettük a kert dolgokat. Egy kis paradicsomot ültettünk, meg sárgarépát, ami szép is lett és jó kis adagot használtunk fel belőle.
Idén már több idő van rá, bár az iskola még ott van a pakliban, de végéhez közeledik, már a célegyenesben vagyunk, úgyhogy ezt már fél lábban is kibírjuk.

Mivel a tavaszi szünet nálunk mindig utazásról szól, hiszen anyukámékhoz megyünk, van ilyenkor pár napunk arra, hogy utolérjük magunkat. (Másokat nem, mert nem szeretünk versenyezni, meg nincs is értelme máshoz igazodni.) Férj még itthon volt +2 napot, ami alatt tényleg csodát tett. Sokra haladt.
Én is azt terveztem, tegnap így is volt, kimostam egy jó nagy adag ruhát, megfőztem, gondoltam, ma ne kelljen ezzel időt tölteni.
Zsófinak ma még nem kellett mennie iskolába, így úgy gondoltuk, hogy kint leszünk, élvezzük a kert és a jó idő örömeit. Aztán eszembe jutott, miután körbejártam a várost ügyintézés címén, hogy lehet, hogy más iskolákba mennek? Dilemmába jutottam, mert nem tudtam, hogy ma mennem kell-e dolgozni, vagy sem :) Csak egy kicsit szétszórt és szórakozott, kire is ütne a gyerek e tekintetben másra, ha nem rám?
Aztán kiderült, hogy menni kell, így a hazarobogtam, felkészültem az óráimra, felkaptam a gyerekeket, és elvittem mindhármat a mamához. Arra gondoltam, hogy talán Férj jobban tud haladni itthon, ha nem lábatlankodnak, mert bár kedvesek meg aranyosak, és tényleg lételemük a kert, azért inkább hátráltató tényezők tudnak lenni.
Így mama hősiesen vigyázott a gyerekeimre, amíg én megtartottam a 3 fantasztikus óráimat. Nagyon jó volt, nagyon élveztem, a gyerekek is nagyon ügyesek voltak, és a hetedikes lányokkal fantasztikusat beszélgettünk az ember teremtéséről, az evolúcióról, a törvényekről, a házasságról, a szerepekről, Ádám és Éváról... hihetetlen volt! Nagyon élveztem.
Aztán hazajöttük a gyerekekkel, és irány a kert. Csak negyed 8-kor jöttünk be.
Azt kell mondjam, a tanulás a szünetben elmaradt. De sok minden más kárpótolt minket.
ÉLJEN A JÓ IDŐ, ÉS ÉLJEN A TAVASZ!!!!

Áll a fóliasátor
 A barackfákat nem lehet kihagyni.Tavaszi első mászások...
 És persze a szokásos földtúrás és sarazás, mert alapozni kell...
A tyúkok is élvezték, hogy végre akció, esemény és történés van!!!
Pogó kutyánkról nem is beszélve, akire ma rá sem lehetett ismerni.
Ahogy egy klasszikus, ismert dal mondja: "csimbókban lóg a haja"

A fürdőkádban állt a homok, és a gyerekek kb. 5 perc alatt elaludtak.
Kell-e ennél szebb nap?
Ugye nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése