2017. január 24., kedd

Gitárvizsga

video



Sok mindennel vagyok adós, már régen írtam blogot, de valahogy annyi minden más volt, más jött közbe, félév, rohangáltam iskolából iskolába, mindenféle ügyet intéztem, és küzdöttem a gyerekeimmel a mindennapos feladatokkal. Néha azt kell mondjam, sikertelenül, de hát a gyereknevelés nem mindig sikersztori. Csak mi szeretnénk, hogy az legyen, de keményen meg kell küzdeni érte.

És mi küzdünk. Zsófiával nem könnyű a helyzetünk, de sok minden érdekli és ami érdekli, abban viszont nagyon lelkes. A gitár egy ilyen dolog. Ő választotta, és jár is szorgalmasan. 
És bár ma nem tudtam elmenni a vizsgájára, mert lázasan feküdtem itthon, és a túlélésért küzdöttem, a Férj által levideózott élmény nagyon nagy boldogsággal töltött el.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes,magabiztos. Ez nem gyerekméretű gitár, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Úgy gondoltuk, hogy tanuljon meg rendes gitáron, ha megy. :)

      Törlés