2017. január 8., vasárnap

Színes ceruzák

"Úgy küldenék magának egy csokor színes, kihegyezett ceruzát." -  Tudjátok-e, melyik filmből idézek?
Na, jó, megmondom: A SZERELEM HÁLÓJÁBAN. Ez a film az, amit a mi közös, kedvenc filmünknek hívunk Férjjel, és régebben sokszor néztük meg, de mostanában valahogy kimaradt. Pedig nagyon szeretem ebben Tom Hankset és Meg Ryant. Ez meg egy aranyos film.
Szívesen néztem egykoron.

A mi családunkban egyébként mindenki szeret színezni, talán Nimródot kivéve, aki ugyan színez, de mégsem viszi túlzásba. Zsófi lányunk mindig különlegeset alkot, mostanában rászoktunk a mai színezőkre, tudjátok, amivel mostanában minden tele van. De aztán elmentünk Nyíregyházán a Református Könyvesboltba, és ott meg igés színezőt találtam. (Sajnos nem tudok most fotót feltölteni, mert tönkrement a telefonom, és minden, amit eddig fotóztam, teljesen elszállt. Kicsit szomorú vagyok, de ez van!)

Mindenesetre amikor bemegyek egy papírboltba, mindig veszek színes ceruzát, mert nálunk gyorsan fogy.


Itt megnézhetitek, és aki szereti a romantikus filmeket, tetszeni fog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése