2018. december 7., péntek

Apa a konyhában - Persze, hogy pizza!


Pár napot Férj itthon volt, mert év közben nem tudott szabadságra jönni, tudjátok, az új munkahelyeken ez így van, így most sok összegyűlt neki. Én ennek nagyon örültem, mert novemberben szinte alig láttam. Állandóan túlórázott, és minden nap este 6-fél 7 körül ért haza, amikor már mindenki ki van facsarva. Nem is normális dolog ez, de sajnos az élet része.
Ennek ellenére nem panaszkodom, mert jó munkahelye van. És még szereti is.

Nekiálltunk egy kicsit lomtalanítani és pakolni (én végre utolértem magam vasalásban), és aznap ő vállalta a főzést.
Mondanom sem kell: pizzát sütött. :)
Tudjátok, neki ez a kedvenc étele, és mindig, minden körülményben, bármikor képes ezt enni. Én nem annyira szeretem, de őt igen, ezért még meg is kóstoltam. Ügyes volt.

Beledobálta a kenyérsütőgépbe a hozzávalókat, és aztán megcsinálta a tésztát. És mint a nagyok :), kézzel nyújtotta (azt mondta, egyszer látta a Konyhafőnökben :) ) és készítette. A gyerekek nagyon örültek neki.


Még Nagylányom is evett belőle. Egyrészt, mert Apa készítette, és ő erősen Apa-Fan, másrészt kukorica is került rá, amit viszont mindenki nagyon szeret.
Egyébként tényleg nagyon finom volt.
Úgyhogy, ahogy mondani szoktuk mi itthon, MEGTARTOM. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése