2018. december 13., csütörtök

Új terv, új ötlet! - Jellemző!

Tegnap egy nagy elhatározásra jutottam. Nem tudom még hogy fog sikerülni, mert tudjátok, én amolyan mindenbe belekapós típus vagyok, sok mindent szeretnék, sok minden tetszik, és sok ötletem van. De most annyira lelkes vagyok, hogy csak na!

Ha megnézitek a blogom jobb felső sarkát, akkor láthattok ott egy számot, ami 365.

Arra gondoltam, hogy a következő évet a pozitív év jegyében szeretném leélni, és ebben nincs semmi ezoterikus humbug meg hasonlók, amiben nem hiszek. Egyszerűen ez az év nagyon sok negatív élményt, tapasztalatot adott nekem, és rájöttem, hogy ha nem kezdek valamit ezzel a személettel, amit érzek, hogy rám ragadt, és nem változtatok rajta, akkor nekem lesz rosszabb, és nekem lesz nehezebb.
Olyan sok negatív dolog vesz minket körül az életben, és az emberek is alapvetően azok. Szomorúak és keserűek.
De ha mi magunkkal kezdjük, és magunkra figyelünk, hogy legalább nálunk ne legyen ez meg, akkor jól jöhetünk ki belőle, és még örömünk is lehet belőle!

Ezért, akinek van kedve, azokat játékra invitálom. Ez most nem olyan, ahol nyerni lehet konkrét nyereményeket, hanem csak önmagunk jobb megismerése, felfedezése, átgondolása a cél, és ha ez megvan, akkor még hatalmasabb nyereményünk lesz. Én már nagyon várom.
A játékot csak január 1-jétől indítom útnak. Úgy érzem, hogy ha már 365 kihívás, feladat elé állítom magamat és azt, aki velem tart, akkor kezdjünk tiszta lappal. Én már nagyon várom!

A blog címe is azért lett EGY ÉV AZ ÉLETEMBŐL, mert én ezt csak egy évig szeretném írni. Nem tovább. És remélem, hogy haladni is tudok vele, és nektek is olyan élmény lesz, mint nekem.
Úgyhogy szeretettel várlak oda is.
De még visszaszámlálás van!
Alig várom már!

Ui: Ezt nem hagyom abba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése