2019. április 28., vasárnap

Kövek között

Nagyon szeretjük a köveket. Sokszor szoktunk itthon vagy a gyülekezetben festeni vagy dekopázsolni. Nagyon egyszerű és ötletes dolgokat lehet készíteni. Még mindig vannak félretéve apró kis kavicsok, amelyek az idei nyári táborban fel fogok használni. Erre keresgetem kavicsos ötleteket, és ezeket találtam. Szerintem nagyon klasszak, nem?

Van nekem itthon egy csomó kövem, kicsi, apró. Vettem is hozzávaló filcet, és hamarosan alkotni fogok. Legalábbis ez a tervem... De addig is lássátok, milyen jó dolgok születnek mástól! :)

Köveket gyűjteni izgalmas dolog. És még izgalmasabb, ha egy kicsit szórakozunk velük!
Játék a kövekkel, megunhatatlan.
Betűkből szavakat!

Dominó

Trükkösen megfestve is gyönyörű

Némi dróttal képkeret

Kavics, az ajtókitámasztó kőkutya

Különleges dekoráció

Egy macska a kertbe - Ez a kedvencem... :)

Memória játék

Pingvinsereg :)

Számolni is jó

Hagyj üzenetet - ez tetszik a legjobban

Amőba

Csak haladóknak! ;)

2 megjegyzés: