2019. április 12., péntek

Nekem nem húsvét, inkább tavasz!

Tudjátok, már sokszor elmondtam, hogy nem igazán rajongok az ünnepekért. Egyikért sem. A húsvétért legkevésbé. Mármint abban a tekintetben, hogy én nem vagyok hagyományőrző. Nem locsolkodunk, nem öltözünk szép ruhába, nem várjuk a locsolókat. Ha lehetne, akkor bezárnám az ajtót, de mi ilyenkor családlátogatásra megyünk.
A szüleimnél sincs akkora hagyománya, bár apukám reggel meglocsol minket. De ennyi. Meg a tesóm.

Ám vannak mégis szép, egyszerű ötletek, amiket meg lehet valósítani, és még mutatósak is.
Egy kis inspiráció következik, természetesen a neten találtam őket.

1
Sokkal egyszerűbb elkészíteni ezt a dekort, mint ahogy gondolnátok. Mindössze némi drót, festék és tojás szükséges. Ráadásul tavaszt jelez, nem Eastert. :)
3
A szokásos üveg váza helyett, akár egy ilyen galvanizált fém kaspóba is ültethetünk nárciszt vagy jácintot.

8
Mindig is imádtuk az ilyen nem szokványos megoldásokat, amikor a virág nem vázában, hanem valami váratlan tárolóedényben van. De csak mert tulipán mániás vagyok. Nagyon!!!


10
Vidám kis kombináció ez a kancsóból és a hozzáillő bögrébe ültetett virághagymákból álló kompozíció.


15
Krepp papírból készült ez a csokor virág. Itt megnézhetitek, hogy kell csinálni:
Igazából, ha rajtam múlna, akkor csak virágokból állna a tavaszi (húsvéti) készülődés. De persze ez nem jelenti azt, hogy ha nálatok más a szokás, úgy tegyétek! Az a lényeg, hogy mindenki örüljön a tavasznak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése