2019. június 13., csütörtök

Álmodozni jó!

Talán furcsa, amit írok, de nálunk nincsenek ilyen gyönyörű ágyneműk. Van mindenkinek egy párnája és egy takarója, leginkább gyapjú, mert mindkét mamának egy időben az volt a mániája, hogy eljárt ilyen jellegű bemutatókra, és ott mindig vásároltak valamit. Leginkább ágyneműt. :) Így a végére annyi lett már, hogy nem tudtuk hova tenni.
Én ugyan a stafírunggal örököltem néhány ágyneműt, vagy ahogy itt hívják ágyruhát (ez szerintem vicces elnevezés), de nem igazán használtam őket. 
A gyerekeim amúgy sem nagyon takaróznak. Télen sem. Én persze nem értem őket, mert én még nyáron is :), de csak én, a családból senki más. 
Persze, van ágyneműnk, és használjuk is, de mivel a lányoknak saját kedvencük van, ha kimostam, gyorsan megszárítom, és kivasalom és visszahúzzuk.
Én kaptam Férjtől egyet, egy régi kedvenc sorozatom huzatával, a Blacklisttel. Azóta is abban alszom. :)
De találtam néhány nagyon szépet, amit alapvetően elfogadnék.
Gyertek, és gyönyörködjetek benne!
Én is a neten találtam ezeket a gyönyörűségeket. 

Azért furcsa, mert nem vagyok egy ilyen párnázós, ágybevetős alkat. Mondjuk megigazítjuk az ágyat, és nem hagyjuk úgy, mint egy kutyavackot. Viszont ilyen ágyneműhöz ilyen ágyak is kellenek. Ráadásul nyár van, tehát virágos dizájn jön. :)

Én magam nem vagyok egy levendulapárti, ellenben a kisfiam rajong a levendula illatáért. Amikor az iskolába megyünk, ha lehetőség adódik rá, egy levendulás helyen állunk meg, mert szereti őket. Én szeretem, ahogy kinéz, van is ilyen jellegű szatyrom, de az illata nem áll hozzám közel. Viszont látványra nagyon szép.




A családunk másik nagy kedvenc témája a madarak. :) Elvégre Kányák vagyunk. :) Nagylányom nagyon szereti a vörösbegyeket, és bár a képen nem az van, de ő valószínűleg ezt választaná. Még ha téli is a hangulata.

A tavaszt, ami nem is volt idén, és a kellemes, nyugodt nyarat idézi ez a szép párnahuzat. Hát nem gyönyörű? Annyira tetszik, hogy rögtön kedvem lett ilyeneket vásárolni!


És hát a napraforgó! Nem tudom, hogy a sok közül melyik lenne a kedvencem, de mivel nagy napraforgó rajongó vagyok, (nagyon szeretem ezt a növényt) valószínűleg ebben sokat aludnék. És még valószínűleg jól is. :)

Egy újabb vidám hangulat, ahol virágok és pillangók vannak. A legkisebb gyerekem szerintem ezt választaná. Olyan vidám, mint amilyen általában ő. :)

És néhány ráadás hangulatú:
Madaras. Férjnek biztosan tetszene...


forrás

Hát nem gyönyörűek? Ugye ti is úgy éreztétek, hogy elfogadnátok, vagy csak egyet úgy aludnátok benne? 
Mondjuk, ahogy nézegettem a képeket, arra jöttem rá, hogy ehhez legalább két számmal nagyobb ház kellene nekünk, mert jelenleg kivitelezhetetlen. De álmodozni jó! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése