2019. június 7., péntek

Bögreségek

Én nem vagyok kávézós, már sokszor mondtam. De teázós igen, és bögregyűjtős is. 
Ráadásul csak a "szagát" nem bírom a kávénak. Mindenesetre vannak, akiknek nagyon fontos a reggeli kávézás, meg az egész macera, ami vele jár. Régebben, amikor még teáztam (már arról is leszoktam, mert erősen függő voltam - már csak a csoki maradt :( ), nekem is voltak szokásaim, szertartásaim, amiket szerettem. 
Korán keltem, öntöttem magamnak teát, leültem a fotelbe, és átgondoltam a napomat. Vagy amikor jobb idő van, akkor kint az udvari padon. Ma kicsit ez hiányzik, bár még mindig ülök a fotelben, de már csak vízzel. Ez nem olyan romantikus. :) 
Ha valakinek van kedve és energiája ilyesmit csinálni, nosza... 
Találtam néhány jó kis ötletet. Mert én nagyon szeretem...
coffee
Ha a kávégép nem is, de a polcok nagyon inspirálnak engem. Még lehet, hogy rászánom magam... Férjnek már pedzegettem. :)


coffee_tea_station
Gyerekek mellett nem ajánlom, bár nagyon szép. :) Ha majd egyszer nagyobb lakásunk lesz...
coffee1
Valószínűleg nem ilyen feliratom lenne, hanem valami pozitív vagy bibliai gondolat, de az ötlet jó. :)


coffe-stations
Ehhez egy nagyobb konyhára lenne szükségem.

station
Ez is jól néz ki, nem igaz?


A kedvencem. Ezt még meg is tudnám valósítani...
tea-hutch
Ez nem az én világom, pedig romantikus meg ilyesmi... De gondoltam, valakinek biztosan tetszik. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése