2019. július 4., csütörtök

Ruhacsipesz, de máshogy

Emlékszem, hogy a gyerekeim mennyire szerették a ruhacsipeszeket. Szívesen segítettek kiteregetni a ruhákat, én pedig örültem neki, mert ezzel a kézügyességüket is fejlesztettük. De a legjobb és legviccesebb élmény Nagylányhoz és egy régi cicánkhoz, Horikához fűződik. Ő is egy vörös cicánk volt, sajnos nem sokáig élt velünk. De ő az a típusú macska volt, akivel bármit meg lehetett tenni, és Nagylány ki is használta ezeket a lehetőségeket. 
Egyszer arra mentem ki, hogy Horatio fel van csipeszelve. Teleaggatta a gyerek csipeszekkel és a macska tűrte. Sajnos képet nem készítettem, de higgyétek el nekem, tényleg vicces volt az egész helyzet.

Egyébként ha nyaralni megyünk, mindig viszek magammal ruhacsipeszeket, mert hát ki tudja, mikor van szükség rá. :)

A ruhacsipesz egyébként is annyi mindenre jó, és olyan egyszerű, hogy megérdemel egy külön bejegyzést, itt a kreatív oldalon. Találtam néhány jó ötletet, szinte varázslatos dolgokat lehet összehozni, és még kézügyesség sem kell hozzá!
Kiválóan alkalmazható képtartóként különböző formákban:
Egyszerűen elkészíthető belőle egy-egy jópofa kaspó:


Lehet gyakorolni a betűket, a szavakat csipeszek segítségével: (Azt hiszem Virág szokott ilyesmit csinálni.) De nagyon jó játék.

A bejárati ajtó dísze is lehet:

A szekrényben tárolhatod így is a kesztyűket. Mindet párosával, és vége a keresgélésnek! Én a zokniknál szoktam felhasználni, mert nálunk soha nincs meg valaminek a párja. Nem is értem!

Egy vonalzóra ragasztva, a falra erősítve pedig irodába, vagy tanulósarokba különleges irattartót gyárthatsz. Ez mondjuk remek ötlet, szerintem itthon meg is valósítom!
És, ha még mindig maradt pár, akkor esetleg teregess ki! :)

(forrás: pinterest.com, indulgy.com) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése