2021. augusztus 30., hétfő

Ajánló - Bibliatanulmány

 

Nagyon hiányzik az írás. Régebben több időm volt rá. Persze, ez még akkor volt, amikor itthon töltöttem a napjaimat, és nem dolgoztam. Nagyon szerettem azt az időszakot, mert azt csinálhattam, amit a legjobban szerettem, írtam és rajzoltam. Kitaláltam, alkottam, és lett belőle egy tanulmány. 

Az utóbbi időszak arról szólt, hogy nem volt ilyesmire időm, pedig nagyon szeretem. Ötletem is van, és jó is lenne megírni a témát, de persze - ahogy a legtöbb nő, aki munka mellett gyerekeket nevel és Férje is van :) - időhiányban szenved. Már esténként sem tudok fent maradni, egy-egy órát rászánni az írásra. 

Nem olyan régen pakolgattam, és megtaláltam egy régi, de az egyik legkedvesebb Gyermektanulmányomat. Az Ősatyák amúgy is az egyik kedvenc témám, magával ragad Ábrahám, Izsák és Jákob élettörténete. Ebből született meg ez a tanulmány. Nem tudom, hogy lehet-e még kapni, de a BIK-KIADÓ gondozásában jelent meg.

Remélem, hogy van még rá igény, de persze ebben a net-világban, ahol a gyerekek kevesebbet olvasnak, és írnak, ott nehezebb átvinni a papíralapú dolgokat, de én ezeket jobban szeretem. 

Ehhez a témához találtam ezt a jó kis szemléltető képet a neten:


Érdekelne, hogy ti milyen témát dolgoznátok fel szívesen! Megírjátok nekem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése