2021. augusztus 9., hétfő

Hálás vagyok #56.

Mostanában sokszor jut az eszembe, hogy mi mindenért vagyok hálás, de aztán nem írom le, mint régen. Pedig kár, mert nagyon jót tett a lelkivilágomnak, meg annak, hogy az ember megtanul minden apró dologért hálát adni, mondani és boldognak lenni. Amióta a telefonom tönkrement, mert sikeresen beleejtettem az iskolai wc-be :(, nem tudom úgy nyomon követni és fotózni az eseményeket, ahogy szeretném. Pedig jó lenne megosztani az apróságokat, amik megtanítanak arra, hogy az élet szép és örömteli! 

A blogolásom elég rapszodikus, no de ez azért van, mert én nem építem fel ebben az életemet, nem ez a cél, hanem csak a csacskaságaimat, a bugyuta kis gondolataimat osztom meg, amik nem túl fontosak, csak nekem, és remélem, hogy egyszer a gyerekeimnek is, ha majd végigolvassák, hogy anya miket hordott össze. :) Végül is ez amolyan naplóféle nekik, csak mások is olvassák. :)

❤ vendégségben voltunk 
❤ nagyon szeretem a szoknyáimat, mert szinte mindig azt hordok, de nagyon örülök, amikor beleférek egy-egy rövidnadrágomba.:)  
❤ nutellás, kakaós és eperlekváros palacsinta 
❤ tiramusi, nagyon finom volt 
❤ őzikék a kertünkben (csak remélem, hogy nem ették le a szőlőnket) 
❤ Kata nagyon jól biciklizik már 
❤ jó kis színt szedtem össze a nyáron, és ennek örülök, mert nem égtem le egyszer sem 
❤ vonatozás 
 
 
❤ nemcsak Ray cicánk édes, hanem Fahéj is
❤ jó beszélgetések 
❤ Férj készített nekem finom vacsorát 
❤ Zsófi 1 napot a barátnőjénél alszik 
❤ vasalni, mert az kikapcsol engem, és jót tesz a gondolataimnak
❤ Itthon vannak a gyerekek 
❤ barátságok, amelyek 10 éve tartanak 
❤jó volt újra a gyülekezetben lenni 
❤végre van meleg víz! 
❤ 2 hét alatt 3 könyvet olvastam el, aminek nagyon örülök

❤ elromlott a bojlerünk, és Férj meg tudta csinálni, mert ő mindenhez IS ért (szeretem) 
❤ a jövő heti táborunk tervezése, ami miatt nagyon izgulok
❤ rájöttem, hogy mennyire szeretek enni, ha más főz :)
❤ hogy ez a sör milyen finom! - Soha nem ittam életemben sört, mert nem szeretem a keserű ízt, de ez nagyon finom volt, mert semmi sör mellékízét nem éreztem, ráadásul az áfonyának nagy rajongója vagyok.

 ❤ Sorozatot nézni - Hawaii Five 0
❤ este, amikor nem tudtam aludni, bugyuta kis romantikus filmeket néztem a YouTube-on 
❤ frissen sült kenyér illata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése