2022. november 24., csütörtök

Alkottunk - Téli erdő

Nagyon elfáradtam ma. Mostanában annyira érzem a fáradtságot, a küzdelmet, hogy fáj. Fizikailag. Igen, nagyon érzem az őszi szünet hiányát. A gyerekeken is meg magunkon is. Van egy határ, ameddig mindenki terhelhető, aztán elfárad. Én most így vagyok.

Az utóbbi időben annyit küzdök a gyerekekkel, mert olyan dolgaik vannak, ami miatt csak pillázok, és azon gondolkodom, hogy mennyivel rosszabb lesz minden. Nagyon gyorsan és nagyon hamar bántják egymást, olyanokat mondanak egymásnak és egymásra, hogy megdöbbentő. 

Közben meg azon jár a fejem, hogy mi lett a szülőkből, akik sokszor rosszabbak és elviselhetetlenebbek a gyerekeiknél. Tényleg vad dolgokat engednek meg maguknak. 

DE: A csütörtöki nap az osztályban az a nap, amikor igazán jól érzem magam. Alkotunk. Nagyon kreatív egy osztály, és jó dolgokat is igyekszem kitalálni nekik. Mindig várják.

Csak 3-4 színt lehetett használni, és szerintem nagyon jó megoldották. 
Ezt az órát nagyon szeretem, és a közös munkát is. 
Rajzolni jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése