2022. november 30., szerda

Sorozatajánló - Ransom, avagy Váltságdíj

 Régen, 1996-ban kijött egy film, aminek Mel Gibson volt a főszereplője. A régi Gibsont szerettem, a mostanit nem. Nem is nézem meg a most készült filmjeit. Még a Fegyvertelen katonát sem, pedig az egy Adventista férfiről szól, és mondják, hogy jó. 
Ellenben találtam egy hasonló című sorozatot, és nem olyan régen fejeztem be. 


Adott egy csapat, aminek a fő profilja a túsztárgyalás, vagy bármiféle tárgyalás. És ennek a csapatnak a vezetője Eric Bommon, akit egy Luke Roberts nevű fickó játszik. Megnéztem a sorozatot, de annyira nem villanyozott fel. A fickó nem jött be (a szinkronhangja sem), és maga a csapat sem. Bár a profilozó fickó és a nyomozó csaj egész jó karakterek voltak. Ennyi. 
Azért néztem meg, mert általában szeretem a befejezni a sorozatokat, amiket elkezdek. Igaz, van még néhány, amit abbahagytam, mert nem bírtam, de előbb-utóbb... :)
 

Mindig tudtam, hogy mi fog benne történni, és mi lesz a megoldás, vagy ki a hunyó. Nem volt annyira nagy szám. Viszont nagyon sok részt forgattak itt Magyarországon, és sok magyar színész is benne volt. Ennyi a magyar vonatkozásról. 
Ha csillagoznám a sorozatokat, amiket megnézek, akkor erre: 🌟🌟-t adnék. Nem többet. 
De azért elment egynek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése