2022. november 23., szerda

Kalandos Kacsás nap

 Ma itthon voltam. Anya napon. A gyerekek után járó utolsó napot vettem ki. Azt terveztem, hogy Fehérvárra bemegyek, könyve(ke)t veszek, meg sétálok, de mivel egész nap esett, így nem tettem. 

Helyette Nimróddal reggel kerítést javítottunk a szakadó esőben,  és délután pedig kacsákra vadásztunk. Kifújta a szél az ajtót, ők még rohantak is a kertbe. Kettőt meg tudtam fogni, de egyet vagy 20 percig üldöztünk. Felmásztunk, bekerítettük, de úgy elbújt, hogy nem tudtuk kiszedni. Mindezt szakadó esőben. Komoly akciót nyomtunk le Nimróddal. De megoldottuk.

Ma nem is pihentem, hanem végre jutott időm pakolni. Megosztandó a rendcsináláshoz. 😊 De még jó lenne egy Anya nap, hogy be tudjam fejezni. Fotókat nem készítettem, mert siettem. 

Helyette azonban itt ez a fotó, amit egyik nap, amikor sétáltam, akkor készítettem. 

Amúgy is nagy kedvenceim a pozsgások meg a kaktuszok. Nem, mintha lennének nekem, de tetszenek. A természet csodálatos!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése