2022. november 3., csütörtök

Romantikus filmmaraton a hosszú hétvégén

 Nem tudom, hogy ti mit csináltatok a 4 nap alatt, de én - a pakolás, vasalás, főzés és rendrakás mellett - sok-sok ZS-kategóriás romantikus filmet néztem a YouTube-on. Onnan lehet tudni, hogy zsibbadt állapotban vagyok, hogy ilyenkor ezt teszem. Vicces helyzet az egész. Mert bár "imádom" a romantikát, és én nagyon romantikus alkat és típus vagyok, alapvetően az ilyen filmeket nem bírom. Mégis megnézem őket. Mert annyira giccses, hogy már szeretem őket. :)

Tudom, tudom... De mit lehet csinálni, ha ilyen hangulatban vagyok... A fáradtság és az elegem van érzése kavarog bennem. Nem tudok jobbat kitalálni ilyenkor, mint ezt. A hosszú hétvége jó volt arra, hogy szinte egyedül voltam. A gyerekek az anyósomnál, és Férj is velük volt, vagy a kertben. Igyekszem nem kitenni őt ezeknek a "kínoknak", mert bár szeret engem és sok-sok romantikus filmet végignézett velem (Büszkeség és Balítélet Forever!), nem várom el, hogy ennyire részese legyen a zsibbadtságomnak. Én sem nézem meg a háborús filmeket, amiket ő szeret, és ő sem várja el tőlem, hogy csak azért nézzem, mert ő szereti. Vannak közös kedvenc filmjeink, azokat megnézzük. 

Bár az az igazság, hogy nekem nincs időm filmeket nézni. Komolyan mondom, hogy nincs 1,5 órám arra, hogy egy helyben üljek és nézzem a tévét vagy a monitort. Egy ilyen film, vagy egy 45 perces sorozat is tovább tart. Volt olyan sorozatom, amelyiknek egy részét egy hétig néztem :), mert mindig menni kellett valahová vagy csinálni valamit. Szóval, egy 1,5 órás film, mondjuk egy délelőtt. :) És ilyenkor szigorúan olyat bámulok, amin nem kell gondolkodni, amit bármikor megértek, és tudom mi lesz a vége. :)

Nos ezekbe futottam bele:

Karácsonyfa harc:


Leszel a feleségem?

A Mikulás angyala:

Cuki, semmit mondó, csöpögős filmek. Főleg azért vicces, mert bár nem annyira rajongok a karácsonyért, a legtöbb ilyen típusú film karácsonyi hangulatú. Csak cukifaktorral érdemes nézni, és úgy, hogy el tudod hinni, hogy a romantika örök. Még ha néha érzelgősre és nyálasra sikeredik, akkor is.

Ó, úgy látom, már nem elérhetőek... De furi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése