2013. augusztus 7., szerda

Még mindig pakolok

Még mindig nem jöttek haza a gyerekek. Anyósomnál vannak. Nagy Ő dolgozik, szóval Katával ketten vagyunk.
Sok mindent beterveztem erre az időszakra, és sok mindent meg is valósítottam belőle. Például rendrakást a konyhában. Ami elég régóta zajlik, de hamarosan a végére érek :)
Az volt a célom, hogy kicsit átláthatóbb legyen a konyhám. Ami azért nehéz, mert nálunk nincs előszoba, így az első belépésnél minden itt halmozódik. A cipők, a kabátok, az evés. Nem a FlyLadybe fogtam bele, mert azt valószínűleg nem tudnám rendesen csinálni. Már próbáltam :)
Arra jöttem rá, hogy mindenkinek magának kell kialakítani egy módszert, de abban következetesnek kell lennie. Én pl. állandóan morgok azért, mert a gyerekek nem pakolnak el maguk után. Az nem jó, ha én járkálok utánuk, és rakok el mindent, de azt sem lehet, hogy rendszeresen összeveszek velük ezért. Mindenesetre ezen még dolgoznom kell :)
Hamarosan jön a fürdőszoba és a spájz is.
Én igazából ilyen kamrát szeretnék:
vagy valami hasonlót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése