2024. február 10., szombat

Kánai menyegző

 

 János 2,1-12

A történet elolvasása után egy filmrészletet néztünk meg egy Jézus életét feldolgozó filmből. Angolul volt, de feliratos. Én felolvastam nekik hangosan, de mivel előtte már elolvasták a történetet a Bibliából (és persze ismerik is a történetet) nem volt nehéz követni.
Leginkább azt kértem tőlük, hogy nézzék meg, milyen jellegzetességei voltak egy akkori esküvőnek.
Itt van a bejátszás:


Megnéztünk egy mai zsidó esküvőt is, legalábbis egy kis táncjelenetet:
Aztán kézműves feladatokat is készítettünk. Természetesen használtuk a Kateteka oldal feladatait, de én is készítettem hozzá néhány rajzot.
Ovisoknak vagy Elsősöknek ajánlom - Színezd ki a ruhájukat ünnepire!

Útkereső

Színező

Kézműves - vizet kékre, a mustot (ami itt bor) pirosra kell színezni. Kivágni, a korsó belsejét is, és Milton kapocs segítségével összetűzni, majd lehet forgatni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése