2016. október 17., hétfő

Kihívás # LÉGY BÁTOR!

Számomra most ez lesz a legnagyobb kihívás napok, hetek, sőt hónapok óta. 
Izgulok is rendesen, nem véletlen, hogy ez a téma, légy bátor! Ezt most elsősorban magamnak írom, mert nem hogy félek, hanem rettenetesen félek.

Biztos nektek is volt már olyan dolog az életetekben, amit nagyon sokáig halasztottatok. Azért, mert nem volt hozzá kedvetek, nem akartátok, nem jutott rá idő, vagy szimplán csak lustaságból... Nem tettünk meg valamit, amit meg kellett volna tenni. 
Nos ezzel én is így vagyok. 
Sokszor teszünk olyan dolgot, amivel elhúzzuk az időt, amikor tudjuk, hogy jó lenne túl lenni rajta, meg kellene csinálni, el kellene menni... stb., de nem tesszük meg, mert elblicceltük vagy bátortalanok voltunk hozzá, vagy szimplán csak időhiány miatt nem sikerült.
De van egy idő, miután muszáj! Miután nem lehet halasztani.
Nos, ez nekem is ilyen.
Nyugalom, semmi probléma - lelki értelemben.
Egyszerűen arról van szó, hogy FOGORVOSHOZ kell mennem.
És rettenetesen félek a fogorvosoktól. Nem az emberektől, hanem attól, ami a számban történik. 
Pedig a gyerekeimnek sokat beszélek arról, hogy fontos a fogmosás és rendben is tartják a fogukat, és persze a gyerekeim előtt rettenetesen bátor vagyok, de egyébként meg... csak így magunk között, kicsit félek.
Pedig tudom, hogy el kell menni, de aggódom.
Tudom, hogy sok mindent meg kell tenni az embernek az egészségéért, és a megelőzésért is. Sajnos most nem ezért kell mennem, és valószínűleg ezért is félek :(
De muszáj!

Nagyon sok nem tetszik és nem szeretem dolog van az egészségüggyel kapcsolatban, tudjuk jól, hogy vannak olyanok, akik hobbiszinten járnak orvoshoz, és szeretik, ha mindenféle vizsgálatra küldik őket. Én nem vagyok ilyen, és orvoshoz is ritkán járok. De az az igazság, hogy most MUSZÁJ menni, nincs mese.

De persze ez a bejegyzés most az én bátorságomról és bátorításomról szól.
Ám ha neked is van valami, amitől ennyire félsz, mint ahogy én, a fogorvostól, akkor itt az idő arra, hogy legyőzd!
Úgyhogy most bátor leszek, és erős! 
Legyetek ti is azok, akármilyen félelmet is kell legyőznötök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése