2016. október 23., vasárnap

I love ősz :)

Vitathatatlanul ősz van.
Az ősz pedig a kedvenc évszakom. Nemcsak azért, mert ekkor van a házassági évfordulónk :), hanem mert oda vagyok azokért a színekért, amelyeket ekkor lát az ember a természetben. Nagyon szép.
Engem mindig elvarázsol. Nagyon sokáig tudok bámulni egy csodálatos fát, vagy egy hegyet, ilyenkor ősszel a Vértes gyönyörű. Hangulata van, varázsa van. Romantikus fílingje van.
Szükség van arra, hogy az ember elvarázsolja magát, hogy átadja magát a természet gyönyörűségének.
Én mostanában ilyen szép képeket nézegetek, és gyűjtögetem az őszi képeket. Mert mindig felemelnek és magával ragadnak.

 
 
 
 
 
 
Tényleg I love ősz :)

3 megjegyzés:

  1. Megértelek! :) Az én kedvenc évszakom is az ősz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Kicsit őszfüggő vagyok, ilyenkor rengeteget vagyok kint. Többet, mint nyáron. Hihetetlen nagy ajándéka az Úrnak az ősz.

      Törlés
  2. Nekem is a kedvenc évszakom az ősz.. :) Még az esős, szeles napokat is szeretem..És az a rengeteg szín...A sok friss gyümölcs.. :)

    VálaszTörlés