2016. november 11., péntek

Sorsolás!

Nyugalom, nem felejtettem ám el!
Egyszerűen az történt, hogy a heteim szerdától péntekig rohanásból és utazásból, ingázásból és fáradtságból állnak. Amikor időpontot kerestem a játék határára, nem voltam elég figyelmes, hogy ne olyan napot válasszak, ami alapvetően katasztrófa-övezet számomra. De ilyenkor úgy esek be a házba és az ágyba este, hogy még kommunikálni sem vagyok képes Férjjel, ami azért nálam elég ritka. Persze, ez is változó, sokat jelent, hogy milyenek a gyerekek aznap.

Mindenesetre az is tény, hogy amikor meghirdettem a játékot, akkor arra gondoltam, hogy néhányszor még jelezni fogom, hogy van játék lehetőség, de aztán ez is elmaradt. :(
Ezért, vagy azért, mert nem sokan járnak erre, esetleg nem érdekel mindenkit ez a téma, nos, 2, azaz kettő darab jelentkező jutott a

munkafüzetre.
Így e tekintetben úgy döntöttem, hogy nem sorsolok, hanem mindkét jelentkezőnek, azaz Zsuzsának és lédának is juttatok el belőle egy-egy példányt. Zsuzsával majd megoldjuk, mit nekünk az a pár kilométer!..., de kérlek te, Léda, küldd el nekem a címedet! Köszi.
És persze lesz folytatása.
Hamarosan új anyaggal jelentkezem.
Szép napokat nektek!

Ui.: Szeretettel köszöntelek a blogomon nagykinga! :) Örülök, hogy itt vagy!

2 megjegyzés:

  1. Köszi! Kíváncsian várom már a könyvet! Akkor majd beszélünk! Zs.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! A fiúk nagyon fognak örülni neki! :)

    VálaszTörlés