2016. november 23., szerda

Csak egy vers

Simon Péter imádsága: mégis

Mester, egész éjszaka fáradtunk ugyan,
és semmit sem fogtunk, de a te
szavadra mégis kivetem a hálót.

Uram, nincs semmi élelmem, mégis
megterítem az asztalt a te szavadra.
Uram, itt a sivatagban nincs semmi víz,
mégis víz fakad a te szavadra.
Uram, ennek az alagútnak nem látom a végét,
mégis belépek a te szavadra.
Uram, én nem tanultam eleget erre a vizsgára,
de a te szavadra mégis bemegyek.
Uram, ma minden okom megvan a szomorúságra,
mégis örülök: a te szavad vígasztal.
Uram, nincsenek szavaim az imádságra, 
te mégis meghallgatsz.
Uram, borult ma az ég, mégis áttör
rajta a te napsugarad.
Uram, annyi mindent kínál a világ,
mégis hozzád jövök.
Uram, sok teher van a életemben,
mégis könnyűvé lesznek teáltalad.
Uram, én bűnös vagyok, te MÉGIS
meghaltál értem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése