2017. december 1., péntek

Amikor kevés időm van


És még mindig lelkesen főzök és küzdök az iskolai menzával!
Csak sajnos nagyon zűrösek a napok, sok minden történik, és most látom azt, 1,5 hónap elteltével, hogy kicsit túlvállaltam magam bizonyos dolgokban. De persze megy, meg csinálja az ember, csak tudjátok, fárasztó.
Azért mondom azt, mert amikor már fél 9-9 körül ágyba megyek, - ami nálam alapvetően nem jellemző, hiszen eddig azt gondoltam, hogy sokáig bírom fent, de nem.

Vannak napok, amikor tényleg a túlélés a cél, mármint a nap túlélése, mert annyi minden történik egyszerre, és sok fele kell mennem, ilyenkor az étkezés is alapszinten van. Persze minden nap főzök, van, hogy hajnalban kelek, van, hogy este 10-kor főzök, de arra figyelek, hogy mindig legyen ebédje a gyerekeimnek. :) - Bár mostanában kicsit könnyebb, mert félig kivettem őket napköziből, de erről majd írok.

Most egy saját magamra készített kedvencet hoztam.
Párolt zöldségek (sárgarépa, cukkini, hagyma, brokkoli) és sült szója. Nem is kellett vele sokáig pepecselni, és nagyon finom. ÉN amúgy sem nagyon szeretem a köreteket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése