2018. március 20., kedd

Kuszkusz-bizi

Mint említettem, eléggé nehéz ügy a családomat etetni, ezért néha azért veszem a bátorságot, hogy készítsek valami különlegeset, valami olyat, ami szerintem nagyon finom, csak a még a családom nem fedezte fel :)
Mivel nem vagyok annyira rizspárti, a családom az, arra gondoltam, valami mással próbálkozom. Így született meg a kuszkusz-bizi. :)
Ez a kép nem sikerült olyan jól, de nem vagyok túl fotós.
Vajon megpároltam a zöldborsót, majd adtam hozzá egy kis petrezselyemzöldet, vegetát, sót, majd felöntöttem vízzel. Amikor felforrt, beleöntöttem a kuszkuszt, és elzártam a gázt. Összekevertem, és  kész is. Póréhagymás fasírtot készítettem hozzá. Nyami.
Nekem nagyon bejött, és még biztos vagyok benne, hogy fogok készíteni ilyet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése