2021. július 12., hétfő

Nyári kihívási terv - Az olvasás

 

Ezt határoztam el, hogy nyáron olvasni fogok - sokat, és filmet nézni - sokat. Még nem igazán jött össze, de persze tervben van. Sok könyv vár rám, mert mostanában nem voltam könyvtárban. Tervben van, ám sok könyvet halmoztam össze az utóbbi időben. Az online időszak alatt, míg nem lehetett kimozdulni inkább vásároltam könyveket, és szépen összegyűltek. De aztán, ahogy dolgozni kezdtem nem volt időm annyit olvasni, mint amennyit szerettem volna. Úgyhogy szépen a könyves polcon sorakoznak, és várják a lehetőséget, amit én azért igyekszem megadni nekik. 

Ám meglepő módon eddig nem volt időm. Sokan úgy gondolják, hogy vége a tanévnek, és akkor a tanár elmegy szabadságra, de nem! Ez az a hét, amikor úgy érzem, hogy talán elkezdődik a szabadságom, és pihenhetek, lazulhatok. És igen, olvashatok. Terveim között szerepel, hogy elolvasom az összes Perry Mason-sorozatot, ami megvan nekem, van jó pár, meg a sok romantikus regényt is, ami a könyves polcomon van, és persze ott várnak a lelki könyvek is, most Pálhegyi Feri bácsi könyveit tűztem ki célul. Szóval, e tekintetben nem fogok unatkozni. Remélhetőleg a gyerekeim sem. Már voltak könyvtárban, és hoztak ki könyvet. Ha mennek anyukámhoz, akkor muszáj lesz nekik vinni valamit, jobb is lesz az úgy mindenkinek. :)

Ez most egy amolyan nyári kihívási terv, és ahogy tőlem telik, meg is fogom valósítani.

 Nektek milyen olvasási terveitek vannak? 

2 megjegyzés:

  1. Én elkezdtem olvasni sz Aranyembert. Nagy port vert fel néhány hónapja, talán emlékszel. Már olvastam fiatal koromban, de most újra élmény. Én nem találtam benne olyan szörnyű, régimódi nőalakokat. Egy fordulatos, beszélgetésre kiválóan alkalmas cselekmény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jókait én is szeretem. Az Aranyember nekem is az egyik kedvencem.

      Törlés