2021. július 9., péntek

Tábor 4. nap

Kimondottan kalandos nap volt a 4. Azzal kezdtem, hogy beleejtettem a telefonomat a vízbe, így már reggeltől kezdte semmit sem tudtam fotózni. Még jó, hogy a kisfiam telefonja nála volt, mert tudtam készíteni képeket. 

A csütörtök azért volt izgalmas, mert ugrálóváras nap volt, amit nagyon vártak a gyerekek. De én a minimális időt töltöttem a teremben, mert nagyon meleg volt, és én semennyire sem bírom a 40 fokot. Ezért kijöttünk a levegőre, mert az iskolánk jó helyen van, pont egy park mellett, ahol el lehet bújni. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy erre a napra lehűlt a levegő, fújt a szél, és kellett a pulóver is. 

Amíg vártunk, játszottunk a gyerekekkel.

Aztán egész délelőttre elfoglaltuk az ugrálóvárakat.

Volt lufihajtogatás is, amit a gyerekek élveztek, de persze durrantak is a lufik rendesen.

Persze, hogy készítettünk egy közös szelfit is. Szeretet van, vagy mi... :)
Na, a délután volt igazán izgalmas csak! Jött a gyerekek nagy kedvence, a rendőrkutyás bemutató. Nagyon élvezték.
Egy másik rendőr bácsi beöltözött rossz fiúnak, és megmutatták, hogy kapja el a bűnözőket a rendőrkutya.
Két kutyát hoztak. A fenti, a német juhász egy elfogó kutya, a lenti pedig, akit a gyerekek simogatnak (fajtáját már elfelejtettem) egy olyan kutya volt, aki fegyvert és robbanószert keres. Őt lehetett megsimogatni, és nagyon türelmes volt. Már biztos hozzászokott.
Az én drága gyermekeim pedig szeretik egymást.
Nemsokára beszámolok az utolsó napról is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése