2021. július 11., vasárnap

Sorozatajánló - Haláli zsaruk

Az utóbbi időben nem is írtam a sorozatokról, amire ráakadtam. Nem mintha bármire is lett volna időm, de azért vasalás közben beiktattam egy-egy sorozatnézést. Mostanában leginkább az 1-2 évadosokat veszem elő, mert sok évadon keresztül folyó történéseket nem mindig tudok követni, egyszerűen nincs rá időm. Így vagyok a Feketelistával is, amit nagyon szeretek, és sokáig a kedvencem volt. Mostanra úgy érzem, hogy kicsit elhúzták, és már csak a megszokás maradt. 

Mivel időm nincs, tényleg csak olyanokat keresek, amiket lazításként meg tudok nézni. Tudjátok, mondtam már sokszor, hogy a vasalás nálam a kikapcsolódás, és ez az egyik olyan dolog, amit nem engedek ki a kezem közül. Ez engem kikapcsol. Az utóbbi időben megnövekedett a ruhák száma, feltornyosult a vasalni való. Hajnalban kelek fel, hogy kicsit csökkentsem a hegy méretét, de olyankor nem nézek semmit sem, mert még a gyerekek alszanak. Így vasárnapra marad ez leginkább. Maratoni vasalás kis pihenéssel. 

Azt is mondtam már nektek többször, hogy amikor vasalok, leginkább akció-nyomozós-krimis dolgokat nézek, mert annál nem kell annyira figyelni. Legalábbis nem mindegyiknél, és ez jó. Nem maradok le dolgokról, ez a lényeg. Na, nem olyan régen találtam egy sorozatot, ami 1 évados volt, gondoltam megnézem. És nekem tetszett. Kicsit sajnáltam, hogy 1 évados, de már rájöttem, hogy ami nekem tetszik, az általában másoknak nem, vagy a sorozatkészítőknek nem. De nem baj, nem vagyunk egyformák.

Maga a történet ennyi:

Travis Marks és Wes Mitchell a Los Angeles-i rendőrség nyomozópárosa már öt éve, ám már kezdenek egymás agyára menni. Egyik vérmes vitájuk után a rendőrkapitánynak elege lesz: párterápiára küldi a civakodó feleket, és Dr. Ryanhez kerülnek

Ettől függetlenül vannak benne vicces jelenetek, bölcs gondolatok, szerintem minden, ami egy jó kis akció-vígjátékos-nyomozós filmhez kell. Semmi komolyra nem kell számítani, láttam már jobbat és rosszabbat is. Amolyan közepes kis sorozat, ami viccesre sikerült. A két főszereplő szerintem nagyon jól működik együtt. A komoly, mániákus és szabálykövető, kontra, laza-csajozós karakterek mindig beválnak. Noha nekem egy laza Férjem van, aki nem csajozós :), ebben a történetben közelebb állt hozzám a kontrollos, szabálykövető pasi. És nem azért, mert fehér. Bírom a fekete pasikat. :) Egyszerűen csak karakterben. 

Szóval, azt gondolom, hogy a Common Law, vagy ahogy nálunk fordítják, a Haláli zsaruk (nem megy ez a magyar fordítás!) igenis jópofa sorozat. 

Maga a történet sem túl bonyolult. Rablásokkal és gyilkosságokkal foglalkozó nyomozókról szól, akik társak ugyan, de nagyon nem jönnek ki. Állandóan vitatkoznak, soha nem értenek egyet semmiben, beszólogatnak egymásnak, húzzák a másikat, és egy konfliktust követően párterápiára küldik őket. Ez a legjobb rész.

Nos, a sorozatot a hátán a két fickó viszi, szerintem ahogy veszekszenek és vitáznak, az  nagyon vicces. És ahogy lenni szokott, van egy főnökük, aki meg igazán vicces és egy másik világban él, nagyon tetszett, hogy végre nem egy kiabálós, üvöltözős rendőrfőnököt kaptak. És persze a pszichiáternő, akihez járniuk kell, ő is nagyon aranyos, jól kezeli a fiúkat. És persze, hogy dögös is. :) Mert ez meg kell az ilyen filmekhez. 

Mindenesetre én jót szórakoztam, és akinek van kedve, és szereti az ilyesmit, nézze meg, ajánlom. Mert tényleg nagyon vicces. Nem olyan rosszak a nyomozások sem, és egyébként is... nem kell mindig mély, filozófiai eszmefuttatássokkal teli dolgokat nézni. 

Nyár van, és jöhetnek a laza dolgok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése