2021. július 7., szerda

Tábor 3. nap

Még mindig a táborról írok. Ez a hét számomra a pihenésről szól, meg arról, hogy megpróbálom rendezni azokat a dolgokat, amikkel le vagyok maradva. De mivel elsősorban pihenek, csak mértékkel végzek dolgokat, és semmiképpen sem olyat, ami fárasztó. :)

Vissza a táborra... Ez volt az a nap, amikor én nem kirándultam a gyerekekkel. A csapat a veszprémi állatkertbe ment, ahová nem én kísértem el őket, hanem az egyik kollégám. De Nimród készített képeket.A kolléganőm is küldött, de ugye azon az összes gyerek rajta van, így nem teszem fel ide. Azt viszont tudom, hogy a gyerekek jól érezték magukat és jól elfáradtak. 

A vicces része a történetnek az volt, hogy Nimród vett Katának jégkását az állatkertbe egy olyan pénzből, amit talált. Hihetetlen ez a pasi. :)





A zsiráf apa kedvence, ezért ez az állat sohasem maradhat le a fotózásról. :)

Aznap este nem kellett altatni őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése