2022. június 9., csütörtök

Városi díjátadó

Minden tanév végén van a városunkban egy Akikre büszkék vagyunk Díjátadó, ahol a móri iskolás tanulók kapnak elismerést a város polgármesterétől. Azok kapják, akik városi vagy megyei szinten valami maradandót alkottak. És szerintem ez egy aranyos és jó kezdeményezés. Mondjuk nagyon hosszú, mert itt nálunk van 4 általános iskola, 1 iskola a különleges képességű gyerekek számára, 1 szakmunkásképző és 1 gimnázium. Mire mindenkit felolvastak, kimentek, megkapták az oklevelet és az ajándékot, meg utána persze a felkészítő tanárok is kimentek, nos kb. 2 óra telt el. 
Nagyon fárasztó 2 óra egy helyben ülés ez, amit a gyerekek általában nem bírnak. 
Én mindig elmegyek. Mert szeretem megtisztelni azokat a gyerekeket, akit jól tanulnak, jól sportolnak, és az iskolájukat öregbítik. Ráadásul ilyenkor találkozok néhány kollégával is, aminek nagyon örülök.
Meg érte is elmegyek:
 

Nagyon büszke vagyok a kisfiamra. Jó tanuló ő, de minden évben az elismerést a SAKK miatt kapja, hiszen rendszeresen jár városi és megyei versenyekre. 
És persze, hogy nagyon büszke vagyok rá!

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok fiadnak ! Nagyon kedves és mindenkinek örök emlék egy ilyen kitüntetés!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a fiúnak. Nagy dolog, hogy ilyen jól sakkozik. További szép sikereket kívánok neki.

    VálaszTörlés