2023. április 30., vasárnap

#95. Lee Child: Lángoló sivatag

Egy újabb Lee Child könyv. Amiből mostanában sok lesz, mert végre nekiállok, és végigolvasom a könyvespolcomom tartózkodó könyveket. Már van amelyiket olvastam, és emlékszem, van amelyiket olvastam, és nem emlékszem, és persze van olyan, amelyiket nem olvastam, de a listán van. :)

A múltkor vettem párat, amibe bele is fogtam:

 Tartalom:

Jack Reacher szokása szerint céltalanul vándorol a világban - most éppen Texas sivatagos, forró tájain -, amikor  felveszi a kocsijába egy Carmen Greer nevű nő, aki egy különös feladattal akarja megbízni. Reacher elkíséri a nőt egy isten háta mögötti ranchra, ahol Carmen a családjával lakik.

Reacher szinte vonzza a bajt, amiből az Echo megyei birtokon akad is bőven: titkok, faji előítélet, gyűlölet és gyilkosság. Amikor a megérkezése után pár nappal később Carmen férjét holtan találják, a nőt pedig letartóztatják gyilkosság vádjával, Reacher egyből a segítségére siet. Az ügy azonban egyáltalán nem olyan egyszerű, mint amilyennek első ránézésre látszik, és Reacher nem is sejti, hogy minden lépését titokzatos bérgyilkosok figyelik... 

Nagyon tetszett ez a könyve. Az egyik kedvencem lett tőle. Nagyon izgalmas volt. Izgultam az egész könyv alatt.

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése