2023. május 6., szombat

#97 Egy kalandos szombat kalandos pillanatai

A mai nap kalandja 8-17 óráig:
Királykút Emlékház - 2 napos Sakkverseny (holnap folytatódik) - Ide Nimród rendszeresen eljár, ez amolyan gyakorló, játszós alkalom, amikor fejlődhet. Persze díjazása is van meg minden. :) Amíg ő játszott, én addig elmentem Istentiszteletre. 
Erről majd egyszer írok, hogy miért gondolkodom máshogy a gyerekekkel kapcsolatban a szombat kérdésében. :)
 
Gyönyörű mezei virágokat találtam (fákat is fotóztam), meg Pitypangot, amiért Kata odavan.
Népművészeti padokat találtam, amelyek gyönyörűek voltak.
Volt egy kis időm olvasni is.
Mikor hazaértem a gyerekeim megajándékoztak.
Virághegyek ( itthon a gyerekeimtől is kaptam)
18.300 lépést tettem meg ma, ami 12 km.
Sikerült időben hazaérni, hogy aztán visszamehessünk 19 órára a Vörösmarty Színházba Julius Ceasart nézni. 
Én már láttam, de másodjára is nagyon tetszett. 
Azt hiszem, ma elfáradtam. 
 
Fantasztikus nap volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése