2023. május 7., vasárnap

#98 A kaland vasárnap folytatódik

De még mennyire!

Nimródnak folytatódott a Sakkverseny,♟️ amiben jól szerepelt. 3. lett. Mindig úgy érzem, hogy bár nagyon szereti csinálni, de vannak időszakok, amikor elkészül, vagy nem veszi komolyan. Lehet ez a kamaszkor is, ami nem annyira könnyű. De ez van, küzdünk vele. És bár tudom, hogy több van benne, sohasem piszkálom, ha nem nyer vagy nem játszik jól. Most amúgy is túlérzékeny korában van.

De azért igényli a jelenlétemet. Mindig odajön, elmondja mit fog lépni, szerinte az ellenfele mit lép, ez hogyan hat a játékra. Nem vagyok sakkozó, de sakkos anyuka vagyok. A dolgom az, hogy meghallgassam, és bátorítsam.❤️

A szünetben sétálni mentünk, engedett egy szelfit. 🙂De aztán lefotózta, ahogy hintázom.

Amíg mi versenyeztünk Férj a lányokat kirándulni vitte a fehérvári természetvédelmi területre. Madárlesen voltak. Aztán elmentek a Koronás Parkba, Fehérvár egyik legjobb játszóterére.

Miután útjaink újra találkoztak, együtt elmentünk enni, majd mindenféle boltba. Cipő visszacsere, könyvvásárlás és a Decathlon volt a cél. Mivel a május nálunk sűrű, (2🎂nap, 1 névnap) most vettük meg mindenki ajándékát. 

Kata hazafelé elolvasott egy könyvet angolul, amire nagyon büszke voltam.

A bátyámtól szülinapomra kaptam ajándékutalványt, így vettem egy cipőt, hogy maradandó élményt adjon.

Szóval, szép kis nap.nagyon elfáradtunk. Még volt Anyák napja, így elmentünk anyósomhoz, akinek bazsarózsa hagymát vettünk. Ő meg főzött, és elhoztuk a maradékot. Tök jó, hogy nem kellett még főzni.    

Kalandra fel!

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése