2023. május 31., szerda

#105 "Szilvalé, Rongyő", avagy Mágnás Miska

Biztos mondtam már, és még fogom is, hogy nagy színház rajongó vagyok  Voltam is, és maradtam is. De sajnos néhány év kimaradt, mert  költöztem, jöttek a gyerekek, és évekig nem tudtam kire hagyni. 

Aztán úgy alakult, hogy hirtelen felnőttek, és mi Férjjel rendszeres programokra mehetünk. A ❤️ jegyében.

Szóval, a Kolléganőm, aki a "színházdílerem" (ahogy én hívom) májusban egyszerre 3 előadásra is szerzett nekünk jegyet. És nagyon boldog voltam, mert az utolsó egy operett volt. És én nagy rajongója vagyok ennek a műfajnak. Gyermekkorom óta.

A Mágnás Miskát néztük meg. Nagyon tetszett. Ezt a képet az anyósom készítette, mert őt is vittük. Vicces volt. Máshol ültünk. Férj az anyukájával, én meg a kolléganőmmel. De ez így jó volt 

Mielőtt elkezdődött az előadás, leültünk a büfében, ittunk egy kólát, hallgattunk egy kis zongoraszót, ami megalapozta a hangulatot, aztán megnéztük a darabot. (A Rejtő regények füstös, kocsmai hangulata jutott az eszembe, amikor a zongorista hátából valahogy kiállt egy kés. :), de persze ez nem ilyen volt, csak ez jutott eszembe.) Készítettem is egy képet a zongoristáról, hogy ő is meg legyen örökítve.
Tényleg jó volt. Mindenki tudott énekelni, és jó hangjuk is volt. És bár eddig is kedveltem, aki Miskát játszotta, mert sok darabban láttam, és mindenhol mindig a maximumot hozta, most kicsit "bele is szerettem".
Nem, nem úgy🙂, hanem csak amolyan rajongósan. Remek volt. Krisztik Csabának hívják, és nagyon jó színész. 
Ezek a fotók a színház Facebookos oldaláról vannak. :) Egyébként tényleg egy alacsony fickó, de amilyen alacsony, olyan tehetséges.

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése