2023. május 18., csütörtök

#102 Székesfehérváron jártunk Nimróddal

 Tegnap Székesfehérváron jártunk Nimróddal. A továbbtanulással kapcsolatban mentünk el tanácsadásra. Mert az iskolában januárban volt egy felmérés, és Nimród nem igazán tudta, hogy mit szeretne, hova szeretne tovább menni. Zsófinak voltak konkrét elképzelései, amikor ez volt a terv, de Nimród nem tudta. Amit biztosan tudtunk, hogy reálos irányba kell elmennünk. 

Közben én már gondolkoztam rajta, beszélgetek fiatalokkal (a sakkversenyek erre nagyon jók 😏). De szerettem volna egy megerősítést is. És örülök neki, hogy ugyanarra jutott a szakember is, mint én. Megvan a cél, a terv, aztán meglátjuk. :)

Mivel korán értünk oda, a végállomásnál szálltunk le, és sétáltunk egyet. Az sem zavart minket, hogy esik az eső. 

Bejáratott út ez nekünk, mert a sakkversenyek alkalmával sokat sétálunk a központban, de én még mindig nagyon szeretem Székesfehérvárt. Annyira szép a belváros. A macskaköves utak, a kis zegzugos utcák, a parkok... 

Ezt a fát is ott fotóztam:

Esett az eső, de én megálltam, mert muszáj volt.

Fantasztikus érzés a kisfiaddal sétálni esőben, és gyönyörködni a látvány látványában! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése