2013. október 25., péntek

Kedvenc vöröseim :)

Valahogy mindig "bejöttek" nekem a vörös emberek.
Emlékszem, egykoron az iskolában is azok a gyerekek voltak a titkos kedvenceim, akik vörösek voltak. Jó néhányuknak még a nevére és az arckifejezésére is emlékszem. Valahogy olyan huncut volt az egész lényük és egyébként is.
Egykoron nagy tv-függő voltam, amióta gyerekeim vannak, nem igazán van időm ilyesmire. Néha-néha főzés közben megnézek egy-egy sorozatot. A krimi az, ami közel áll hozzám. Talán furcsa, de szeretem, amikor nyomozgatnak csak úgy csendesen.

Ők az én kedvenc VÖRÖSEIM :)

DEMAIN LEWIS

DEMIAN LEWIS
DAVID CARUSO
És ő az én Nr. 1 kedvencem, egy MAGYAR SZÍNÉSZ, aki Nyíregyházán lett a nagy kedvencem éveken át. Aztán ő eljött Nyíregyről és én is. Régen láttam, de remélem, hogy még láthatom színpadon és filmen is :)

EGYED ATTILA
Szeretem. Nagyon jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése