2013. október 27., vasárnap

Hálás vagyok #5.

A hetem nem egészen úgy alakult, ahogy szerettem volna. Nagyon elfáradtam, nagyon sok energiám eltűnt most, de remélem, hogy újra visszajön. 
Nekem sem megy mindig a kiegyensúlyozottság, de annak bizony oka van. Meg is találtam. Bár nem lehet mások felett ítélkezni, viszont néha eljut az ember olyan szintre, hogy ami sok, az sok! Amikor ezt felismertem, akkor minden visszaállt a megfelelő kerékvágásba. És a hetem további része jól alakult.

Legnagyobb élmény a házassági évfordulónk megünneplése volt.
Nagyon szeretem a gyerekekkel együtt töltött napokat, összebújásokat, puszilkózásokat, ölelkezéseket. 
Olyan jó, 
  • amikor rád mosolyognak a tieid,
  • amikor puszihegységrendszereset játszunk :)
  • amikor hárman ülnek a fotelben és szeretik egymást,
  • amikor első szóra elmennek a fürdőszobába vécére és mosakodni,
  • amikor ügyesen felöltöznek, és büszkék rá (én is rájuk)
  • amikor látom Zsófit ügyesen dolgozni baletten,
  • amikor Zsófia segít apának kukoricát morzsolni,
  • amikor Nimród lyukat ás az udvaron, gondolván, így apának segít,
  • amikor hurcolásszák a kutyát, aki ezt nagyon élvezi,
  • amikor Kata rengeteget kacag és mosolyog,
  • amikor Nimród egy nap 2 banánt is megeszik,
  • amikor nagy Őmmel órákon keresztül beszélgetünk,
  • amikor büszke lehet az ember az unokahúgára, aki ügyesen teljesít az orvosi egyetemen,
  • Milka csokit enni,
  • jót nevetni az X-faktor válogatóján (mindig megnézzük az önjelölt énekeseket és nevetünk - bocs, de ha ők kinevettetik magukat, én is mosolyoghatok rajtuk)
  • Néztem Hazudj, ha tudsz! című sorozatot, ami nagyon tetszik.
  • Felfedezni Szabó Győző Toxi Kóma című könyvét, és majdnem találkozását Jézussal :(
  • Sokat együtt lenni barátnőkkel
  • Játszani számítógépes játékokkal
  • A HÉT BESZÉLGETÉSE:
Szerelmes beszélgetés köztem és Nimród között:
- Kije vagy te anyának?
 - A szerelme.
- Jó, de hogy hívnak, mi a neved?
- Nimród.
- És milyen Nimród?
- Igazi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése