2013. október 7., hétfő

Hálás vagyok #3.

Ez a hét nagyon fárasztó volt. Nem is értem ide szombatra...
Nagyon kinyúltam. 
Ennek ellenére, nincs olyan nap, hogy ne találnék benne valami említésre méltót. Apró dolgokról van szó, és  van, aki szerint túl optimista vagyok, de a jókedvből nehezebben jut el az ember valami megmagyarázhatatlanul melankólikus, és depresszív állapotba.  Nem jellemző, de ez a hét elvette az erőmet. Nagyon.
Szerintem ezért is meg kell dolgozni, hogy változzon, mint minden másért az életben.

Örültem ezen a héten 



Nagy Őm éjszakás volt, és a délelőttöket együtt tudtuk tölteni
Nagy Őmmel elmentünk többször a héten vásárolni, aminek nagyon örültem :)
Zsófia nagyon ügyes baletten és fit-kidden (jól el is fárad szegény)
Nimróddal itthon lenni egész nap (mert beteg volt szegény)
új embereket megismerni
olyan emberektől elismerést kapni, akik nekem fontosak
szerelmesnek lenni egyre jobban nagy Őmbe
ábrándozni a jövőről, mert néha nagyon kell
a csalódás jó, előrelendíti az embert 

A hét képe:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése