2014. szeptember 10., szerda

Reménység

Igazából ma arra gondoltam, hogy a boldog és megelégedett emberek táborába tartozom: van családom, egy Férj, akit nagyon szeretek, és 3 Fiókám, akikért szintén oda vagyok, él az anyukám, a nevelőapukám, a testvéreim, vannak barátaim, van egy gyülekezeti közösség, ahová járok, van hol élnem, van meleg nálunk, nem fázunk, kerül étel az asztalra, minden nap kapok erőt ahhoz, hogy felébredjek, és éljem az életemet, és 100 %-ig részt vegyek benne...


Furcsa dolog, de amikor ma a temetésen voltam furcsa ezt mondani, de jó érzés fogott el. Igen, egy 38 éves, fiatal anyukát temettünk, és az utolsó 2 éve nehéz volt, a vége pedig szenvedés. De a lelkészünk szavai, a testvérek jelenléte, a barátok közelsége, aztán a közös szeretetvendégség, valahogy mást hozott ki belőlem. 
Furcsa, de így éltem meg. Boldog voltam. 

Jó volt, ennyi testvér között, akik eljöttek a temetésre. Jó volt beszélgetni, hallani Isten bátorító üzenetét, vigasztaló szeretetét és a reménységet, amely azt erősíti meg, hogy ugyan most elaludt Zsuzsa, de hamarosan jön Isten, és felébreszti őt.

Azért, mert hiszem, hogy Jézus vissza fog jönni, hogy ő visszaadja az embereknek az életüket, hogy romolhatatlan testet kapunk, és boldogan lehet majd élni az Ő országában, ahol nem lesz gyász, fájdalom, sírás... Ezt még nehezen értjük meg, de ez az az élet, amiért érdemes élni. 
Nem a nehézségek, a gondok, a problémák, persze, azok is jelen vannak az életünkben, de egyedül nem tudjuk és nem tudnánk megharcolni őket. 
Én legalábbis nem tudnék máshogy élni. Ha nem lenne Jézus az életemben, nem tudnám ilyen jól fogadni. Alapvetően nem vagyok egy nehéz ember (csak így szerényen, de tényleg!), ellenben mégis tele vagyok hibával és rossz természetre, rossz döntésekre való hajlamra.

Hiszem azt, hogy Jézussal ezen lehet változtatni. 
Hiszem azt, hogy Isten országába be lehet jutni, és méltó lehet lenni a vele való találkozásra és vacsorára.
Hiszem azt, hogy mindenki, aki alszik, egyszer, az ő szavára fel fog ébredni, és láthatja minden szem.
Hiszem azt, hogy szeretetével van tele a föld!
Hiszem azt, hogy egyedül őáltala lehet bármilyen változás a szívünkben, gondolkodásunkban! 
Hiszem, hogy Ő szeret engem, és küzd értem most is a mennyei szentélyben! Közben jár értem, mint egy jó bíró!
Hiszem, hogy még találkozni fogunk Zsuzsával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése