2016. június 19., vasárnap

Sukorói vendégség

A mai napot vendégségben töltöttünk régen nem látott barátainknál. A gyerekeink egyidősek, és a barátság egykor egy balettórán kezdődött, ami azóta is tart. Csak aztán a család mindenki szomorúságára elköltözött, és így nem tudunk sűrűn találkozni. Legalábbis nem olyan régen, mint egykoron. Eddig 5 percre laktunk egymástól, most már 1 órát kell utazni, de az sem olyan vészes. A Velencei-tó mindig szép látvány.
Egy ideje már szerveztük a látogatást, mert nem olyan könnyű iskola, ovi és munka mellett, sok feladat mellett időpontot egyeztetni, de most, hogy végre vége van az iskolának, jutott időnk egymásra!
Így bepakoltuk magunkat az autónkba, és meglátogattuk a Juhász családot :)
Jól éreztük magunkat, jó buli volt, és már most hiányoznak.

Rögtön lecsaptam a babára :)

A fiúk végigjátszották az egész napot.

Zsófia itt is talált egy megmászásra alkalmas fát.

Amikor két 3 éves úgy dönt, hogy felvágja a dinnyét.

És a folytatás, amikor a két 3 éves rázummol egy darab dinnyére. Vicces látvány.

Meg persze a két nagylány is :)
Divatbemutató 3 éves módra nagypapi stílusban.

Zsófia Johanna babával és az anyukával meg Tamara barátnőjével.
A gyerekek jól érezték magukat, igazán jót játszottak. A vicces az volt az egészben, hogy ők elfelejtettek enni, de mi felnőttek nem tettük ezt. Mi - megint - jól bekajáltunk.
És Férj nagy örömére a vendégségben is pizza volt...
És most én is ettem egy jó adagot, mert nem volt benne tömény sajt, csak mozzarella, és friss bazsalikom, úgyhogy jól is laktam. Volt amelyikre került egy kis gomba, de azt a kislányom és az apukája bevállalta. :)


A  maradék pizzatésztából a vendéglátónk grissinit készített, amit a gyerekek gyorsan el is fogyasztottak.
 
Persze aztán még lenyomtunk egy adag csokis süteményt (Nagyon finom volt, receptem nincs, de ígéretet kaptam, hogy lesz.) Nagyon finom volt, csokis és diós a két nagy kedvencem. Jó sokat megettem belőle.

Az innivaló pedig limonádé volt mentával...
 
 Jó kis nap volt...
Folytatás következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése