2016. június 9., csütörtök

Mosoly gyermekújság

Szeretettel ajánlom figyelmetekbe a most megjelent MOSOLY ÚJSÁG júniusi számát.
Ez az újság KERESZTÉNY GYEREKEK LAPJA, amelyben az utóbbi időben (utolsó két szám) már én is részt veszek. Leginkább a rajzolásban, de nagyon szeretetem és tetszik is, hogy ilyesmit csinálhatok. Mindig is szerettem volna valamilyen újság-szerűségben dolgozni. Olyasmire gondoltam, aminek van értelme, és ez nagyon jól jött. Hála az Úrnak. Nagyon hálás vagyok, hogy sok olyan feladattal és munkával talál meg, amire mindig vágytam titokban, de nem mertem nagyban gondolkodni... És olyan jó, hogy az Úr ezt látja, tudja, és tudja, nagyon jól tudja, hogy a gyerekek a mániám, és az, hogy a gyerekekhez eljusson az Úr üzenete, szeretete.
Minden apró kis munka az Úr dicsőségét szolgálja. És én hálás vagyok.

Ez a nyári szám. Ennek a számnak a főszereplője Eszter királyné. Az én egyik kedvenc női alakom a Bibliában. Szó van benne Ahasvérós királyról, a Purim ünnepéről, van benne sok-sok rejtvény, színező, kézműves, mint ez a lenti ábra. Mesét találhattok benne a NAGY, FEKETE RÁJÁRÓL és az ARANYHÖRCSÖGRŐL is.
Ezt én rajzoltam egykoron, és bekerült az újságba, mint öltöztető baba. Az én kedvenc és drága Férjem pedig kiszínezte, mert ő szeret színezni... Nálunk van ám csapatmunka!

Izgalmas és érdekes újság. Itt lehet megrendelni.
Én szeretettel ajánlom, és nemcsak azért, mert én is benne vagyok.... Na, jó, azért is :) :)

UI: Ja,és szeretettel ajánlom egy régi, de új blogomat. Fenti, felső sarok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése