2016. június 19., vasárnap

Vendégségben

A mai napot vendégségben töltöttünk régen nem látott barátainknál.
A gyerekeink egyidősek, és a barátság egykor egy balettórán kezdődött, ami azóta is tart. Csak aztán a család elköltözött, és nem tudunk sűrűn találkozni. Legalábbis nem olyan régen, mint egykoron. Eddig 5 percre laktunk egymástól, most már 1 órát kell utazni, de az sem olyan vészes. A Velencei-tó mindig szép látvány.
A gyerekek jól érezték magukat, igazán jót játszottak. A vicces az volt az egészben, hogy ők elfelejtettek enni, de mi felnőttek nem tettük ezt. Mi - megint - jól bekajáltunk.
És Férj nagy örömére a vendégségben is pizza volt...
És most én is ettem egy jó adagot, mert nem volt benne tömény sajt, csak mozzarella, és friss bazsalikom, úgyhogy jól is laktam. Volt amelyikre került egy kis gomba, de azt a kislányom és az apukája bevállalta. :)

A  maradék pizzatésztából a vendéglátónk grissinit készített, amit a gyerekek gyorsan el is fogyasztottak.
 
Persze aztán még lenyomtunk egy adag csokis süteményt (Nagyon finom volt, receptem nincs, de ígéretet kaptam, hogy lesz.) Nagyon finom volt, csokis és diós a két nagy kedvencem. Jó sokat megettem belőle.

Az innivaló pedig limonádé volt mentával és gyümölcscukorral...
És persze volt DINNYE, amit a két 3 éves és a két 7 éves is lelkesen befalatoztak.

Jó kis nap volt.
Szeretünk vendégségbe menni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése