2017. május 3., szerda

Hálaadás

A tegnapi nap egy izgalmas nap volt az életünkben. Főleg a délután.
Zsófinak ugyanis gitáros koncertfellépése volt a Zeneiskolában, fél 5-től.
De az volt a vicces helyzet, hogy ugyanabban az időben az iskolában anyák napi műsor volt - fél 5-től -, ahol a tanító néni szerette volna, ha Zsófia elmond egy verset és gitározik. 5-től pedig szülői értekezlet, 2 osztályban is. :)

Így egy rohanós szervezésben vettünk részt.
Fél 3-ra elmentem Zsófiért az iskolába, és elvittem a Zeneiskolába, ahol gyakorolt, hiszen fél 5-től fellépése volt.
Negyed 5-re elmentünk érte az Zeneiskolába, átrobogtunk vele az iskolájába, ott átöltöztünk, majd miután megvolt a műsor, Férj visszarohant vele a Zeneiskolába, ahová éppen hogy odaértünk.
Közben persze ezalatt az idő alatt szülői értekezleten vettem részt. Kettőn :)
Mivel a többi gyerekünket nem tudtuk hova tenni, így Kata velem vett részt a szülőiken, Nimród pedig Apával Zsófi koncertjén. Így könnyebben ment. :)
Persze, mire hazaértünk, késő is volt, és nagyon el is fáradtam.
És nagyon hálás voltam, hogy ilyen jól alakultak a dolgok.

Nagyon-nagyon büszke vagyok az én drága, de szórakozott kislányomra.
Ez a zsoltár jutott az eszembe:

2 megjegyzés:

  1. Hú, azért ez nem volt semmi Zsófi részéről se...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy Zsófi ezt nagyon élvezte. Abszolút nem izgult, ő az a típus, aki szeret szerepelni. Ha olyat adhat, amihez ért, vagy jó benne.
      Szerintem én izgultam a legjobban, hogy minden a legjobban menjen.

      Törlés