2017. június 17., szombat

Labirintus

Az én kisfiam nagyon szereti a logikai feladatokat. A matematika a kedvenc tantárgya, állandóan összead, számol, és bármilyen matekkal kapcsolatos feladatot szívesen megcsinál. A rejtvények a kedvencei. A különbségkeresők, az útvesztők, a varázsképek és még sorolhatnám. Szereti a Sodukut, és mindenféle gondolkodós feladatot.
Ő az, aki nagyon igényli, hogy ilyesmivel foglalkozhasson.
Éppen ezért, amikor rátaláltam erre a füzetre, gondoltam, megveszem neki. Azt hiszem a Lidl-ben vettem, és bár kisebbeknek való, ő ezt nagyon élvezi. A Lidl-ben egyébként sok jó dolgot lehet fellelni, én sok kincset onnan szerzek be :)
Talán már Katának is bejönne, szerintem vele is hamarosan elkezdem, feltéve, ha addig Nimródom nem csinálja meg az összeset :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése