2017. június 10., szombat

Zsiráf-rajongás

van a családunkban.
Vagy legalábbis Férjtől indult, akinek a zsiráf a kedvenc állata.
Amikor megismerkedtünk, és eljöttem először ide Mórra, akkor ezt a képeslapot kaptam tőle. Persze, még ma is megvan. :)
Persze, mindenkinek megvan a maga kedvenc állata. Én például oda vagyok a rénszarvasokért és a macskákért. Zsófia a gepárdokért és a delfinekért, Nimródnál ez folyamatosan változik, különös tekintettel a bogarakra..., Kata pedig cica-rajongó.
De valahogy a zsiráf örök. Mindig meglepi valaki valamivel apát, amin zsiráf van. Egy-egy rajz, vagy ajándék érkezik hozzá. És ez olyan cuki.

Ezeket én rajzoltam egyszer neki :)

Ezt pedig az Afrika Múzemban vettük neki:
Itt pedig a közös képünk :)
Mindenki a kedvencével:
A kép nem látszik, de az első közös képünk Bózsván készült. Mindenki mellett a kedvence van.
Cukiság ez ám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése