2018. október 21., vasárnap

K.O.

Mostanában fáradt vagyok. Sok minden van és történik körülöttem, de leginkább bennem. Még nem tudom szavakba önteni, vagy megfogalmazni, csak érzem a változás szelét. Semmi aggodalom, nem a családomról van szó, vagy ilyesmiről, hanem bennem mennek végbe bizonyos változások, ami átértékeltet bennem, velem bizonyos dolgokat.
  1. Stresszes vagyok, és ez nehezen változik. 
  2. Maximalista vagyok, és ez is nehezen változik.
  3. Szeretnék valami újat csinálni, de ez is nehezen változik.
És ez csak három azokból a dolgokból, amik bennem vannak, amik foglalkoztatnak, és amelyek elterelik a figyelmemet.

Igazából mostanában a semmihez nincs kedvem időszak van jelen az életemben, vagy csak az olyan jól ellenni - érzés.
Nem tudom. De ezt érzem.
Elfáradhat egy anya, igaz?
Na, most pont így vagyok!
Azért remélem, hogy változik majd, de azért írok majd erről. Ha lesz rá energiám és hangulatom. Most csak ezeket a "magamalattvagyok"  vagy inkább "fáradtvagyokéshagyjonmindenkibékén" érzésben élem a napjaimat.
Azért nektek (akik olvastok) mindig örülök! :)
Így látatlanban is!



3 megjegyzés:

  1. Mintha rólam írtál volna... Fáradt, stresszes vagyok. Annyi különbséggel, hogy nem szeretnék új dolgot csinálni, leginkább csak itthon lenni (munka helyett is). Kitartás!������ Ölellek, Bea

    VálaszTörlés
  2. Sajnos a virágok nem látszanak, amiket küldtem, de képzeld oda! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Ja, Köszi. Bea tudtam, hogy Te velem érzel!

    VálaszTörlés