2018. október 3., szerda

Rend-szerezés, avagy amire vágyok, vágynék...

Én igyekszem! De tényleg!!! Csak nem mindig jön össze... :) De tényleg. Küzdök, harcolok. Mondjuk, most, hogy nyáron festettünk, egy csomó minden kikerült a szórásból, kidobtam vagy elajándékoztam, de még mindig sok mindenünk van. Majd egyszer biztosan még szigorúbb leszek, de most még nem megy!

Ám olyan jó nézegetni, hogy valahol rend van, nem? Bár a túlságosan mű, megcsinált házakat, amiben nincs élet, nem szeretem. Van egy barátnőm, aki a Lakáskultúrának dolgozik, és az ő dolga, hogy azokat a lakásokat, amiket el szeretnének adni, úgy csinálják meg, hogy kedvet kapjanak hozzá, akik nézik, de közben nem élnek benne, nincs benne ÉLET. Én úgy gondolom, hogy inkább legyen egy kis rumli, mint hogy unalmas és íztelen legyen.

Egyébként jön a költői kérdésem: Ti tudtok a család mellett ilyen rendet tartani? Nekem nem jön össze; vagy csak ideig óráig. Azért vannak jó ötletek. Íme néhány. (És magamat ismerve, lesz még néhány. Csak, hogy bátorítsam magam! Ja, és benneteket is!)

Soha nem főzök így könyvből, és ti? Ez egy nagyon rendes konyha, egy nagyon rendes háziasszonnyal! És sajnos ettől sokkal, de sokkal rendetlenebb vagyok.



Mindig nagy gond a könyvek füzetek elhelyezése nálam, mert függő vagyok. Állandóan füzeteket vásárolok, és már nincs helye. Nálam eddig dobozban volt, de most átkerült egy fiókba. Nem lett jobb megoldás, de egyenlőre nincs más. :(

Egy ilyen szekrény álmaim netovábbja lenne. Már csak egy előszoba kellene hozzá! ADJON NEKEM VALAKI EGY ELŐSZOBÁT! A hozzá tartozó fonott kosarakkal együtt!!!!!


Az Álom kamra! :)

Hát ez nem csodálatosan néz ki?


Hát ez milyen jó ötlet! Nekem sajnos nem így néz ki a lábas tároló helyiségem, pedig ez  nagyon tuti!

És még mindig előszoba! Ugye, hogy ugye?
forrás valahol az interneten

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése