2018. október 9., kedd

Barátság és Melegszendvics

Az utóbbi időben elég rosszul alszom. Hetek óta van így. Hol jobb, hol rosszabb a helyzet. Most is eléggé zizzent vagyok. Ez sokszor az én hibám. Egyrészt rossz alvó vagyok, és mivel nincs nagy alvásigényem, ha korán fekszem le (mondjuk 9-10 fele), akkor már 3-4-kor fent vagyok, és csak nézegetek. Ha később alszom el, akkor jobb szokott lenni, de van olyan, hogy  csak 3-kor sikerül :(, mint pl. ma, és akkor erősen zombistílusban nyomom végig a napot.
Nos, mivel mostanában alapjáraton működök, meg a családom apróbb tagjai is, és azért ébredek fel csak minden nap, hogy enni adjak nekik, de legszívesebben feküdnék az ágyban, és aludnék, de persze nem tudok... Szóval étkeztetni meg kell a gyerekeket.
Aranyosak, mert mindig azt mondják, hogy menjek csak aludni :), de nem tudok.
3 napja ráadásul elkapott valami náthaféle is, így tényleg csak annyit csinálok, amit az energiám enged. Vagy kedvem van hozzám. Ettől még nem érzem magam rossz anyának, csak alapszinten működöm.
Sajnos főzni is kell. Ilyenkor nem túl sok kedvem van hozzá, de  Férj keményen dolgozik értünk, tehát az az alap, hogy meleg étel kerül az asztalra. Hétvégén baráti buli volt nálunk, és ilyenkor én szoktam vendégül látni egy nagy csapatot.

Érdekes ez a barátság. A nagy lányok és persze miköztünk szülők között alakult ez ki. Akkor kezdődött, amikor Zsófi és a másik két nagylány (csíkos pólós és fehér pólós) még 3-4 évesek voltak, és balettra jártak. Mutatom:
A kép 2012-ben készült. :)
Nos, valamikor így és innen indult, és azóta mi szülők összejárunk. Szülinapokra, csak úgy, nyári ottalvós bulikra, vigyázunk egymás gyerekeire ilyesmi.
Hétvégén eljöttek látogatóba hozzánk. 8 gyerek, és 5,5 felnőtt (mert az egyik apuka csak nagyon kevés ideig volt nálunk). De én nagyon szeretem a zsongást és azt, amikor sok gyerek van nálunk. Még ha hangosak, akkor is :)
Ez a kép pedig 2018-as.
Azóta nálunk is lett néhány gyerek, és egy másik családban is. A harmadikban nem, de nő a gyereksereg, és ez olyan jó.

Egyébként én szeretek vendégül látni. Várni, hogy jöjjenek hozzám, és süthessek.
Így volt akkor is. Iszonyú mennyiségű palacsintát sütöttem (vasárnap hajnal fél 1-ig), és még sok-sok sütit, meg ennivalót is, mert a csapat szeret enni.

De most, mivel alapszinten vagyok, egyszerű reggeli készült. 


Kisfiam melegszendvicset kért. Ő régebben sajt nélkül ette meg ezt, ahogy mindent, de már továbbléptünk, és megeszi. :) Én pl. nem igazán eszek sajtot, de a melegszendvicset sajt nélkül nem tudom elképzelni. Növényi sajttal nem jó!
Úgyhogy, mivel ez gyors és egyszerű, elkészítettem.
A Lidlben szoktam hozzá venni Ajvárt, elég jó.
Reggelinek is szeretjük meg vacsorára is.
Mi szeretjük, és nálunk gyakran van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése