2018. november 8., csütörtök

Filmajánló - Bérgyilkosék

Nem szeretem Asthon  Kutchert. Idegesítő feje van és egyébként is. Nem igazán láttam még tőle olyan filmet, ami tetszett tőle, bár keveset nézek Kutcher-filmeket. Leginkább bugyuta kis vígjátékokban szerepel, és bár néha jól esik egy-egy ilyen, nem az esetem. De gondoltam, ezt megnézem. Már csak azért is, mert Tom Selleck is benne van, és bár ő sem a nagy kedvencem, de ebben a leosztásban ő volt a legjobb nekem. (Tudjátok, az ember néha nosztalgiázik. Gyerekkoromban ő volt a nagy Magnum!, és ott ültünk a tesómmal a tévé előtt, és izgultunk a kalandjain. Vicces volt.)

Azt kell mondjam, inkább meglepődtem, mint csalódtam. 1,5 óra igen vicces és akciódús kis komédia volt néha-néha feltűnő hullákkal és lődözésekkel. De mit van mit tenni, ez (szerintem) jól állt a filmnek. Nem kell mindig magasröptű és mély mondnivalójú, filozofikus tartalmú filmeket és könyveket olvasni. Én mostanában erről leszoktam. Bocsi, ha csalódást okoztam. Jöjjenek csak a rossz fiúk, és legyen egy ügyes, jóképű (Kutcher ebben határeset, de nem eset!, még mindig a túl szépfiús kategória nekem) hős, aki mindenkit megment és lekaratézik, vagy akármit is csinál.

Hűha, ha ezt néhányan hallanák az ismerőseim (mondjuk a gyülekezetben), lehet, hogy mélyebb beszélgetésre vinnének, de vállalom. :) Bocsi mindenki!
(Címre kattintva megnézhető!)

Bérgyilkosék /Killers, 2010/

Spencer egy kormánynak dolgozó bérgyilkos szuperkém, akire egy európai küldetésen rátalál az igaz szerelem egy gyönyörű, okos és éppen szakítás után lévő nő, Jen Kornfeldt személyében. A románcból házasság lesz, és boldogan élnek egészen Spencer 30. születésnapjáig, amikor rádöbbennek, több millió dolláros vérdíj van a fejükre kitűzve, és ami még rosszabb, a potenciális gyilkosok valószínűleg már évek óta figyelik őket. Bárki lehet az ellenségük: szomszédaik, barátaik, a fűszeres vagy akár a barátságtalan öregember az utca túlsó felén.
TOP15: A legjobb kémfilmek

Azért, ha nincs kéznél más komoly lélegzetvételű és mély mondanivalójú film, és egyszerűen csak jót akarsz szórakozni (és vasalás közben nézek ilyesmit, mert akkor van rá lehetőségem és időm - és sűrűn vasalok! :) ), akkor ajánlom. Egyébként nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése